trettionde maj

slapp dag? jomenvisst! :) började dagen med engelska, blev typ film och betygsnack, 8] ganska nöjd, (a)
sen skulle det vara svenska, men eftersom våran lärare inte tycker om oss sa hon att hon inte ville ha lektion så vi hade hål, (: mer än välkommet!  efter det.. skulle vi ha matte, men ist för lektion satt jag och en tjej till i klassen och kollade på bilder från volleybollen i onsdags, (: trevligt värre. sen var det lunch och samhällskunskap, ;s usch, jag hatar VG;n.. jag har allför många.. ;[ iallafullafall, vi fick sluta strax före ett, så jag hann precis till bussen, lagomt hem till 9;ornas avslutningskonsert, :)

herreguuuud, sandra gimbergsson! jag fick rysningar i hela kroppen när du och peter sjöng! ;o det blev både en och två tårar, haha. det var underbart! :)

praktiskt taget har jag sommarlov nu förresten, 8] vi har ingen svenska, engelska eller innebandy imorn. och eftersom spanskabetyget redan är satt, 8[, behöver man troligtvis inte komma då heller, (; här har vi dragit mycket fina slutsatser, ;) haha. tummenupp! på tisdag är det friluftsdag som gymmarna inte behöver vara med på, satt. på onsdag är det avslutning så. ja, inge mer skola för mig. ettan avklarad, snart är det studenten, höhö, x]

dagens plus; engelskabetyget, 8]
dagens minus; samhällsbetyget, 8[

OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0