fruktansvärt!

dagen började verkligen med en katastrof! :o jag försovde mig, (trodde jag), så jag fick lov att slänga i mig frukosten, slänga ner alla träningsgrejer i väskan, dra på mig jackan och mössan och kuta ner till bussen. när jag väl kommer fram är bussen tio minuter sen, (som vanligt!) sen när jag kommer till skolan kommer jag på; ja just, vi har ju haft fystester hela veckan så vi har ju ingen fys! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o jag blev lagomt less när jag kom på att vi började klockan tjugo i tio istället! aja, jag gjorde bort geografin som jag hade kvar att göra och sen kom lina och gjorde mig sällskap. :)

sen han jag inte hämta ibg-kläderna heller. :(

men iallafall, vi hade träning tidigare idag också. det gick åt helvette, kan det vara för att jag är så less i benen sen i måndags och att jag har sån träningsvärk i magen att jag knappt kanandas? kanske.

ikväll ska jag se på generation fett, idag handlar det om en tjej som vill bli världens fetaste. :o det är äckligt.

hejdå.


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0