1209

sm-kvalet gick tyvärr inte lika bra som alla hoppats på, men fyfan vad br avi var! inte alls rättvist.
första matchen var mot RIG Umeå. (riksinnebandygymnasiet), där sveriges bästa spelare spelar. de ligger bra till i ettan så vi visste att det skulle bli en sjukt tuff och spännande match! vi lyckades hålla oss till 2-1 hur länge som helst, men sen i de sista minutrerna rann det iväg lite grann. det blev 4-1 tillslut. en asbra match iaf.

nu var vi tvugna att vinna nästa match mot KAIS Mora, ett annat bra lag som också de ligger bra till i ettan. de tryckte in 1-0 redan efter 41 sekunder, men sedan höll vi pressen på bra genom hela matchen. även där rann det iväg, tyvärr. 4-0 stog det i mitten av andra då sandra inte kunde härda längre. en av motståndarna klev på hennes hand och nu är den skitfet! iallafall fick jag hoppa in, SKITNERVÖS! ett mål släppte jag in, men vafaan, mot ett div1 lag är det inte så dåligt, right? :)
matchen slutade 5-2 så sista perioden vann vi ju iaf, haha.

tyvärr slutade allting där, men hela dagen var lyckad tycker jag. med tanke på att vi har en medelålder på 15,2 år så ser det bra ut i framtiden, :D

nu ska jag sova, badhuset imorn med fotbollslaget.

hej!

make me happy
skickat av: caroline

vi var grymma!

2009-02-01 @ 12:59:50
URL: http://carroback.blogg.se/
skickat av: Sandra

Du spelade jättebra, ewe! :) min hand mår dock inte så bra, fingrarna är fortfarande svullna och handleden gör bajsont. :( puss! (jag kommer fan bli vänsterhänt efter det här :D)

2009-02-01 @ 13:01:26
URL: http://solorider.blogg.se/
skickat av: emma

sv; vaaad ewelina? vad ska du berätta? :)

var det roligt på badhuset förresten? (:

2009-02-01 @ 17:09:41
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0