13209

fredag den trettonde.
pepparpeppar, det har inte hänt ngt hemskt än så länge.

förutom detta sms; vi träffas på coop klockan 16:30 för att packa påsarna. neeeeeeeeej, arbete :( vi skulle packa ner kexchoklad, popcorn, en dricka och typ.. rabattkuponger i en massa påsar, 450 stycken tror jag att det blev. när alla påsar var packade så tryckte vi in allt i bilarna. vi begav oss till kroksta och började dela ut dem.

hej, vi kommer från coop och vi tänkte dela ut lite grejer inför helgen.
denna mening är jag less på. det var sjukt svårt att försöka vara trevlig när man tänkte på de 450 påsarna som skulle delas ut och på att det var typ -11 grader ute. det  var kallt och jävligt.

jag kom till ett hus. mitt i ingenstans. det såg verkligen ut som ett kråkslott, :s
jag plingade på medan hanna stog på vägen och kikade in genom fönstret.
då säger hon; ewe, nu tar hon upp telefonen och kollar på diggg...
sen kommer hon och öppnar dörren, kollar på mig och jag berättar vad jag gör där.
då säger tanten; ååh, men vad snällt! vänta ska jag bjuda på en chokladbit!
jag; NEJ, det behövs inte!
tanten ; jo, det är klart. drööööj kvar..

jag trodde på fullaste allvar att hon hade ringt polisen eller ngt, :B haha. nu i efterhand måste jag säga att hon var faktiskt söt. :)

nu är jag trött som en apa. jag ska nog sova om ett tag. (:

godnatt och hej.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0