27209

fredag, slut på veckan.
det är lov, fast det räknas typ inte. jag har haft lov i princip hela veckan ändå satt.
det börjar bli vår! :D det är varmt ute, eller ja, det är inte -25 grader längre. :)

jag har varit  jätteduktig i veckan nu när jag har legat däckad i feber och skit. jag har nämligen gjort jättemkt på the trip! härligt bruppan! höhö. typ iaf. jag har skickat ett mail till en massa för att kolla vilka vacciner man ska ta, jag har kollat vad man kan göra (men eftersom morbror ska till gambia i mars så får det vänta ett tag till, jag ska få en massa tips av honom), klimat har jag kollat på, bussresor, ja det blir en del. och på en dag dessutom! jag är värd beröm!

nu ska jag ner och.. sova i gungstolen tror jag. eller se på scrubs. jag har inte bestämt mig än. vi ser väl.
och nu när jag har fattat hur man laddar ner filmer behöver jag filmtips! måånga!

hej!

make me happy
skickat av: emma

Svar; Tack :) haha, snällt hörru ;o



Honey, är en mycket bra film :)

2009-02-27 @ 17:34:00
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0