3109

jag är hemma. det känns otroligt skönt. :)
jag orkar inte berätta vad som hände i detalj så det kommer en snabbis här;

i söndags vaknade jag, gick ner och satte mig vid bordet och började hålla på med pumpen. mamma kom hem och frågade vad jag gjorde och då typ vaknade jag till. jag minns inte att jag hade gått ner, jag minns inte hur jag hamnade där, jag minns inte vem jag var, jag visste inte var jag var, jag minns ingenting. det var sjukt läskigt. mamma trodde jag hade fått typ en hjärnblödning eller ngt så när pappa kom hem från akuten med farfar (hjärtattack), skjutsade han upp mig och mamma dit. jag fick ta en massa prover och grejer och sedan las jag in.
på barn kom dom senare fram till att jag hade för mkt insulin så min hjärna krashade när jag hade fått två jättekäningar på så kort tid. det var inte najs.

nu har jag iaf sett på ice age 1 och 2! :D ewe är glad! :)

nu ska jag sticka igen.
hej!

make me happy
skickat av: emma

usch och fy. hoppas att du mår bra nu!

<3

2009-02-03 @ 16:14:27
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: sandra

bra att du mår bättre :)

2009-02-03 @ 19:09:49
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
skickat av: fridaa

jag fattar inte hur du lyckas jämt :( jag tycker synd om dig och jag saknar dig massaa!

krya på diiiiigg(:

2009-02-04 @ 14:55:06

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0