9209

åh shiet vilken härlig, spontan dag detta har varit! :)
den började med att vaknade med den underbara känslan att jag inte behöver kliva upp. eftersom jag är ledig idag så jag drog på mig täcket, satte på tvn (ser man på, topmodel, kalasbra!) sedan slänger jag iväg ett sms till emma (<3) och väcker henne, felåååt.

jag kliver upp, käkar frukost, klär på mig och hoppar ner till bussen. damn it, jag har missat den. jag trodde den gick 18 över, precis som emma trodde, men inte då. åtta över behagade den att komma. aja, skit samma. det är soligt ute, lagomt kallt/varmt, bra musik på mp3;n och inte för kalla skor. jag började gå. :)

efter ett tag kom jag fram till emma. vi snackade litegranna och sen satte hon på madagascar; escape 2 africa. haha, kalasbra film! sedan var klockan mycket så jag traskade iväg till bussen. väl där började pumpen larma. damn it. det var stopp i kanylen och det fanns inte så mkt att göra där ute i vildmarken, (: jag fick snällt stå där och vänta på bussen. när jag kom hem bytte jag kanyl, kollade sockret och skickade ett sms till micke där det stog att jag inte skulle träna idag.
jag låg på 24, :s äckliga cp-diabetes. jag är less på dig. :[ efter en hel del insulin mår jag nu bra dock :)

nu sitter jag här, stolt som tuppen över att jag har snott tillbaka min lampa som.. jocke snodde från mig 2007, som salla sedan snodde av honom typ ifjol. den är nu tillbaka i mina ägor, (: nu ser jag mitt tangentbord. (y)

jag har precis laddat hem nya msn, bra jobbat ewe.
nu sitter jag och väntar, sjukt otålmodigt på att mina sju scrubssäsonger ska bli nedladdade. det tar sån tid! :o 49.6%...

jag fryser.
hej.


make me happy
skickat av: emma

tackar själv för en askobra dag!

och jag hoppas scrubs snabbar sig lite ;)

2009-02-09 @ 16:32:06
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: moa

jaa ;D

2009-02-09 @ 18:32:45
URL: http://moaseliina.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0