cp-ewe

alltså va?!
jag sitter hemma och är typ nervös.
nervös för vad?!
att han ska komma och knacka på dörren?
stor chans.
jag är cp.

enda chansen jag har att träffa honom på snart tre år, och jag sitter hemma.
jag gjorde samma sak när ida var hemma. jag vet att jag borde göra ngt. men VA, jag sitter hemma.
imorn kommer jag att ångra mig bittert.
men vad gör man, vad gör man när man är feg som ett bajs?

jag gillar att använda bajs har jag märkt.
jag är ett bajs.

ikväll är det modo-match.
grabbar, jag kommer ikväll, bäst för er att ni producerar poäng. annars blir det sista gången. välj själva.

hejdå.


make me happy
skickat av: emma

se till att träffa han på hockeyn, knasmaja!

2009-02-28 @ 17:12:08
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0