1109

Nu är det såhär att jag har bestämt mig för en grej! det är asbra och det kommer att bli ännu bättre!
okej, here it comes; mitt nyårslöfte 2009 är att jag ska få min diabetes att bli bra! den ska fan inte få göra att jag är sjukt trött varje dag, den ska inte få påverka mig på planen, den ska inte få påverka hur det går i skolan, den ska inte få mig förbannad varje dag, den ska fan fan fan inte styra mig!

det är no more godis, no more bortglömda doser, det är no more onyttigheter, det är no more skita-i-att-ta-blodsocker, inget mer sånt nu!
sååå, uppdraget till er nu, för jag lär behöva hjälp med detta, är att om ni ser mig bryta mot något av dessa grejer, slå mig hårt i huvet! jag ska inte göra mig själv eller läkarna besvikna.

hba1c, passa dig jävligt noga, du är påväg att bli nertryckt något så fruktansvärt, bered dig är allt jag säger!

önska mig lycka till nu och till alla som har nyårlöften säger jag kör hårt!

härmed avslutas det första inlägget för 2009, god natt och ha ett grymt år, för det ska jag ha! <3

make me happy
skickat av: Cliss

Hur kan du få diabetes att bli bättre? Har man så stor makt över den sjukdomen att man kan bestämma massa saker som gör det bättre för en själv?

2009-01-01 @ 23:04:51
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/
skickat av: sandra

lycka till ewe!

2009-01-02 @ 14:17:40
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
skickat av: inkiplink hezt

jadå, jag ska säga till och ge dig ett varnande finger om du inte tar din medicin hezt!



hoppas du fick ett najs nyår, ses på onsdag! (suck :/)

2009-01-06 @ 00:29:52
URL: http://nogg.se/inkii

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0