12109

johannas stora dag :) jag törs inte skriva vad som är inhandlat till henne, mot alla odds kanske hon är inne och kollar? :o
hon kan få en rebus; släkting till en geting + bokstaven innan p + en grej man får när man fyller år + motsatsen till lång. SKITBRA! :D

iallafall är jag hemma idag. jag ska snart in till stan och låna hem lonely planet böcker till the trip, :|
bäst att göra sig iordning. god dag! :)



ojojoj, jag gissar på att jag kommer att ha träningsvärk i varenda muskel i hela kroppen imorn! kickboxning är fan inte att leka med. jag trodde att jag skulle dö efter halva träningen men icke! jag överlevde, men jag är skeptisk att jag kommer att överleva morgondagen! nu vill inte armarna samarbeta. dags för sängen.

godnatt!

make me happy
skickat av: sandra

ååh, jag löste den :D

2009-01-12 @ 14:46:32
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
skickat av: emma

jag vet, jag vet :D



sv; haha, sant :o

2009-01-12 @ 20:34:57
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0