14109

sjukt konstig dag det har varit. börjar i gymmet med en sån enorm träningsvärk. dagen kan ju inte börja bättre! sen efter gymmet och duschen kom jag ju lagomt sent till treornas avslutningsgrejs. då fick jag sitta helt själv (!) i ljushallen från 9.40 till.. länge innan lina kom och joinade mig. hon stack på lektion tre minuter senare men. efter ett tag kom hon iaf tillbaka och vi gick och käkade. fisk.
sen vid ett åkte jag upp till sjukhuset och fick en asklumpig blodsockermätare, :( den ska jag ha 24/7 i en vecka ungefär. skitkul, speciellt när själva grejen som sitter i magen täcker halva magen. :( det verkar som att det inte blir några fler träningar för mig i veckan och det resulterar ju i att det säkerligen inte blir någon match heller. så jävla värdelöst.

jag vet inte om jag ska bli besviken eller lättad?

hej.

make me happy
skickat av: sandra

sv: haha, lite kul..

2009-01-15 @ 15:09:42
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0