16109

jahapp, allt flyter. inte alls lika bra som jag har hört och hoppats.visst hade den sina stunder men vafan, vad kan man egentligen ställa för krav på en svensk film? egentligen är det bara wallander som är värd att se.

det som gjorde hela bioupplevelsen var ju iallafall tanten brevid mig. jag tar det från början till slut.

1. hon åt upp sina popcorn innan ens reklamen hade börjat, sen ville hon äta mer.
2. hon började äta dumlekolor, varken påsen eller pappret runt om kunde hon smyga med.
3. efter halva filmen fick hon astma. medicinen var i högsta hugg.
4. hon kunde inte sitta still vilket resulterar i att jag kommer att ha blåmärken på revbenen imorn, :s
5. hon skrattade verkligen åt allting, även sånt som inte var roligt.

det var faktiskt en upplevelse. vi hade mer roligt åt henne än vad vi hade åt filmen, :B

hej.

make me happy
skickat av: emma

haha, det var verkligen värt pengarna. bara för tanten. herregud

2009-01-16 @ 22:51:12
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: Cliss

Haha....hon njuter nog verkligen av livet hörs det som :)

2009-01-17 @ 14:11:44
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0