18109

söndag och det är match.
gk står för motståndet och jag gissar att det kommer att bli årets tuffaste match! hoppas att vi tar hem segern, det skulle vara sååå skönt! ;o

nu ska jag slänga mig in i duschen, resultat kommer senare.

uppdatering;
det slutade inte alls som jag ville. det blev förlust och sara är på akuten. detta var inte bra. bli bra sara, vi behöver dig. <3




You don't have to promise me forever
All I'm asking you is for tonight
We need to take some time and see where this is going

hej

make me happy
skickat av: emma

sv; jag partajade som bara den åt dig ewelina pettersson!

2009-01-18 @ 15:21:54
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: sadra

tyvärr blev det ju inte så ^^

2009-01-18 @ 15:40:17

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0