20109

skönaste dagen på länge. sovmorgon till 9.40 då vi hade geografi. det blev några redovisningar men min grupp behövde inte köra idag, eller vi hann faktiskt inte.
lunch, sen var det några från mellansels folkhögskola som hade nån konstert som vi satt och lyssnade på. vi missade matten. sen hade vi samhälls där vi jobbade med the trip. inte alls jobbigt, :) efter skolan gick jag, ingela och andrea och fikade. ingela och jag kommer att bli tjocka, ;]

ingen träning är det idag, kanske blir plugg. jag borde.

hej.


make me happy
skickat av: sandra

sv: haha jo, mycket! :D

2009-01-20 @ 20:06:50
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
skickat av: inkihezt

haha JA svullon är vad vi kommer att bli och jag gick ju inte ens hem :( afrika bli bra för oss med inget fika, så vi får banta.

eller förresen..



INGET FIKA :|hur ska vi klara oss???

2009-01-20 @ 20:18:39
URL: http://nogg.se/inkii

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0