2109

detta är fan ett skämt! årets första dag. vad jag man? jo, jag ska berätta vad man gör; man ska fan i mig inte inventera två jävla gånger på samma dag! åh fy fan vad less jag är, redan!

dagen började klockan. kvart i två. jag fick en känsla av att jag borde kliva upp. det gjorde jag och kom på att vi har inventering på willys klockan två. superbra! iallafall så gjorde vi bort det och mitt under räk-räknignen kom pappa och hämtade mig och syster, vi åkte hem, käkade pizza och skyndade iväg till hemköp. ännu en inventering! helt sjukt vad tråkigt det är! oooch vet ni vad det bästa är?! :D imorgon, klockan sex (!) är det dags igen! fyfan.

bäst att sova. hej.


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0