3109

tredje januari, idag börjar paradiscupen. jag är så sjukt nervös! ;o jag fattar inte riktigt, först får tränarna idén att jag ska spela ute, fine tänker jag, det kan ju bli kul. men sen när de säger; "jaha ewe, vi sätter dig på backen!" vafaaan?! haha, det kommer att bli fail, big time! :D nämen, det känns kul. igår på träningen tror jag inte att jag gjorde något matchavgörande misstag iallafall så vi får se hur det går ikväll. enda matchen för idag är klockan 21 på skyttis. kom dit och kolla när jag gör bort mig! :D

bäst att börja med geografin, ;s
hej.

make me happy
skickat av: sandra

men lilla vän, det är klart det kommer gå bra!

2009-01-03 @ 18:43:56
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0