4109

andra matchen är avklarad. det blev vinst denna gång, (y) 5-2.
jag är less, jag har ångest och jag är trött.
jag vill ha popcorn. jag blir mobbad av min familj för jag säger påkårn. :(

jag vill se mer JVM! älskar tedenby med sin enorma glugg! :D
kärlek på honom.

godnatt.


uppdatering;

okej, detta är hemskt! jag skulle ladda upp låtar på min nyinköpta mp3 som jag köpte av pappa med pappas pengar (sjukt bra deal där tycker jag!) iallfall märkte jag att jag hade 7 (!) bra låtar på datorn, varav 5 var typ gammla och relativt sönderspelade, :( detta känns inte bra.

make me happy
skickat av: Cliss

Hahaha :)

2009-01-05 @ 01:27:57
URL: http://clissmaster.bloggagratis.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0