5109

herregud, jag tror inte att jag är vaken fortfarande, trots att jag vaknade typ kvart i åtta. väckarn skulle stå på sju eftersom samlingen var en timme senare. så blev det inte. när jag hakvvaknade ser jag pappa som sitter och trycker i mig daim? jag trodde på fullaste allvar att det var en dröm, jag var helt borta. "okej, vad fan är detta?"  tänkte jag. det visade sig senare att jag låg på 1.8 och var så nära att inte vakna alls. mamma hade stått och skrikit på mig nerifrån i trappen och jag hade svarat att "ja för helvette, jag är vaken!". på frågan när jag hade samlig fick hon samma svar. detta gjorde henne lite fundersam och gick upp. iallafall, jag tog mig ner, drog fram yoghurten från kylen och käkade. jag drog på mig kläderna, satte mig i bilen och var påväg till samligen. jag tror att jag vaknade på riktigt i bilen. det var sjukt äckligt att jag inte kom ihåg att jag varken åt frukost, borstade tänderna eller hade satt mig i bilen.

iallafall, kvarten är avklarad. sjukt onödigt spännande blev den tillslut. jag fattar inte vad som hände. första målet kan jag ta på mig men resten? två mål i baken, i POWERPLAY?! aja, 4-3 blev det iaf. det är skönt. dalen står för motståndet denna gång nu i semin. vi får fanimig ta och vinna den här matchen! nu ska vi visa att det är vi som ska stå med guldet tillslut! nu kör vi brudar, och inga fler tabbar från min sida. jag lovar.

jag har även kommit på att rihanna kan verkligen göra ens dag så mkt bättre, jag älskar henne.

hej!

make me happy
skickat av: emma

usch, det där lät hemskt!

hoppas ni vinner!

you go girl

2009-01-05 @ 13:26:49
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: emma

sv: tack snygga du :)

2009-01-05 @ 14:02:47
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: sandra

men lilla vän!

2009-01-05 @ 17:54:16
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0