9109

jag känner mig tom. rånad. eller lurad. jag är besviken på mig själv. av alla dagar du var här träffade jag dig en gång. jag har sjukt dåligt samvete. förlåt.
jag älskar dig unge men ändå tog jag mig ändå tiden att träffa dig once!
jag vill gråta. fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan! nu är det länge tills vi träffas igen. det känns inte bra. du är en av de saker i mitt liv som jag värdesätter högst. du är så sjukt viktig. som sagt, jag är ledsen. jag älskar dig.

ida carlsson, kina förtjänar dig inte.
du är bäst. jag tycker inte om att du är så långt borta. <3



förresten, nån mer än jag som längtar till ikväll? blondinbella, kanske det dyker upp en till bella? en dansbella, bruden, det börjar bli lite många av dig nu va, va, va, va, va?

make me happy
skickat av: Anonym

<3

2009-01-10 @ 17:42:36
skickat av: Anonym

<3

2009-01-10 @ 17:42:41
skickat av: emma

daaaaamp.



<3

2009-01-10 @ 17:43:02
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0