torsdag

jag har vaknat.
jag har klivit upp.
jag har fastställt att jag mår bajs.
jag har lagt mig igen.
jag har vaknat igen.
jag har städat hela rummet.
jag har kommit fram till att det känns fruktansvärt jobbigt att åka till skolan för att göra ett prov.
jag har kommit fram till att jag ska gå och duscha snart.
jag har börjat blivit orolig att bajs-vulkanmolnet ska stoppa våran Malawiresa, då dödar jag molnet :@

make me happy
skickat av: ingela

Fy fan alltså! Som det ser ut just nu verkar det ju bara negativt! Ingen flygtrafik imorgon heller och vindarna väntas inte vända på hela helgen! Bara för att vi ska åka skulle det inte förvåna mig om den andra vulkanen får utbrott också, och då säger de att det skulle bli ett mycket värre sådant. Snälla, snälla, snälla låt det försvinna!

2010-04-15 @ 21:45:52

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0