tisdag

min vad är fortfarande jättestor och jag börjar fasen undra vad som står på, den är alltså dubbelt så stor som den vänstra! knät känns ostabilt och jag är less på allt nu! som gräddet på moset så har jag gått och blivit förkyld också. det är inte det allra lättaste att försöka få skolarbeten gjorde när huvudet väger 14 ton, halsen river och det knappt går att andas.. 

och körlektionen idag är inte att tänka på, jag kan inte stödja på benet så hur ska jag kunna köra bil? håll tummarna på att det inte är något allvarligt så jag inte behöver avboka halkbanan eller nånting! ;o

nu ska jag hoppa iväg på kryckorna och hämta en alvedon, en kopp te och fortsätta med läxorna. wish me luck och hej då!

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0