fredag och lördag

nu är jag hemmkommen från både det ena och det andra.

fredag:
efterskolan blev det körskolan som vanligt, det gick åt helvette som vanligt. repetitionsfasen är verkligen inte kul kan jag lova. hur som helst åkte jag och mathilda hem till henne, satte oss vid bordet och åt pannkakspizza. som mathilda sa, det låter konstigt men det är hur gott som helst! efter middagen satte vi oss och började att påta på vår exceptionellt snygga nedräkningskalender till Malawi :] medan den var under konstruktion slängde vi ihop frusna bär, bananer och äpplen i en form, gjorde sån där smulpajsöverdrag och hedde över den över frukterna och bären. usch vad gott det var! hur som helst blev kalendern färdig och vi var mätta som as.

lördag:
efter en natt med mardrömmar om andar och dockor vaknade jag iallafall, käkade en asnyttig frukost och åkte iväg till bussen. jag är rakt stolt över mig själv för att jag kom hem helskinnad! sen begav jag och pappa oss till team sportia och köpte ett nytt helt knäskydd och ett handledsskydd. det är sjukt vad mycket det kostar, jävla.. aafjsdb! hur som helst sitter jag här nu, trött och sliten. 

godnatt.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0