söndag

jag har gjort en sak man absolut inte ska göra när man är less på snö.
less på kyla.
less på sverige.

jag har tittat på semesterbilder!
allt ifrån elefantridning i thailand, mysiga kvällar i baren på kreta, fula badbilder från turkiet, det är klart att längtan bort från sverige inte minskar direkt!

nej, nu ska jag sluta gnälla.
det är ju faktiskt bara 79 dagar kvar tills vi sätter oss på bussen ner till stockholm där vi hoppar på planet ner till rom, sedan vidare till abu dabi och sist men inte minst åka vidare till lilongwe.

hur som helst ska jag smita iväg och packa för matchen idag.
tjingeling!

make me happy
skickat av: Camilla

Hmmm.

Sol...

Värme...

Bad....

Öl....

God mat...

Ja,vem längtar inte till det?

Ha det bra och puss på dig!

2010-01-31 @ 11:23:29
URL: http://cammo69.blogspot.com

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0