onsdag

DET ÄR NITTON DAGAR TILLS VI ÅKER TILL MALAWI!
detta betyder att jag måste;
- vaccinera mig, twinrixsprutan, malaronetabletter och dukoralvaccin måste fixas.
- köpa en hatt, mycket viktigt att skydda sig mot solen!
- köpa sommarkläder! det känns lite jobbigt att springa omkring i jeans i den värmen..
- växla pengar till dollar, en nödvändig grej om man ska kunna köpa saker där nere (COLA!)
- packa, behöver jag säga någonting mer?
- kolla så att jag inte har missat något i mina andra att-göra-listor! :B
- få resfeber!
snart är det dags att kryssa av första punkten, innan dess - fönstershopping (?)

make me happy
skickat av: Camilla

All din stress går att bota.....ÅK INTE ;)

Ha det bra och kram på dig!

2010-04-01 @ 07:29:11
URL: http://cammo69.blogspot.com

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0