tjugofjärde augusti

jag ber till alla gudar som går att tillbe; snälla, snälla, snälla! fixa mitt internet så jag slipper starta om det var femte sekund! jag är så fruktansvärt less på att det inte fungerar. det har varit paj allt förlänge nu. jag hoppas att det inte slutar funka tills jag har skrivit klart iallafall. (y) håll tummarna! 

jahapp, vad ska man hitta på och skriva om då? vi ser väl vad som poppar upp i huvudet.

jaa, vi hade match idag.. det var ju.. inte kul. att man inte får stå även fast man är på varenda träning som går att vara med på. platsen får en 93,a som iofs är duktigt men ändå! jag vet att det inte är som det var när man var liten, men snälla! så dålig är jag väl inte att jag inte kan få förtroendet att stå?! laget-före-jaget skiten har jag gett upp nu, jag orkar inte komma på alla träningar och göra mitt bästa och sen när man kommer ner på samlingen och inte se sitt namn på tavlan, man kan inte hjälpa att känna sig värdelös och besviken. det blev ju inte bättre heller att vi förlorade.

jaja, skola på tisdag.. blandade känslor. klassen verkar helt konstig.. ;s det kanske blir bra ändå, det vet man ju aldrig. håller tummarna på det iaf.

han där uppe verkar inte tycka om mig längre.

just nu behöver jag någon som kan få mig på bättre humör. det känns som att allt bara jävlas för mig. gör ett försök?

förresten, tack emma för att du fixade min blogg, :) jag är mycket nöjd! du är guld värd! :) <3

nej, nu ska jag lägga mig. sista dagen på sommarlovet imorn. ;{

OVER AND OUT.


make me happy
skickat av: emma

du är så himla bra ewelina. otroligt duktig och du har inte alls stått länge. jag är imponerad av hur grym du har blivit på så kort tid. kämpa på och gör ditt bästa. jag hoppas att det lönar sig tillslut!

och det var så lite så ewelina! :)

2008-08-25 @ 21:13:33
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0