fredag

och det är jullov! gud så skönt, :)

dagen började med en massa skrivande på träningsläran, bra planerat ewe. klockan var väl tio i nio när pappa och jag åkte iväg till skolan där vi skulle samlas innan vi drog iväg till kyrkan. vi samlades nere i aulan där treorna hade gjort ett julspel. mycket underhållande! personligen tycker jag att jesus födelse var klockren! efter det gick vi upp till konferensrummet och fikade allihopa. vi kramades innan det var dags för kyrkan. där satt vi och räknade minuterna tills vi fick sticka hem.

efter avslutningen åkte salla in till stan. jag tror faktiskt att alla julklappar är så gott som klara nu. fan vad duktig jag har varit i år, förra året var det panikinköp den 23e! :o

när jag kom hem efter skolan och stan och allt fick jag ett mycket uppskattat samtal från ida, (: shiet vad mysigt det var att kunna prata med henne igen! det är konstigt det där; på ett sätt känns det som att det var hundra år sedan jag träffade henne men på samma sätt känns det som att det var förra veckan. det ska bli otroligt kul att få träffa henne igen, :)
välkommen hem bruden! :)

nu ska jag fixa mat, hej!

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0