fredagen

dagen började med skola fram till lunch.
sen tog sara och jag bussen upp till umeå.

när vi hade klivit av bussen visste ingen av oss riktigt var vi skulle sen. jag chansade på att vi skulle gå åt höger, det nedröstades när vi såg att vi just kom från höger. vi kom iallafall fram till stan. vi strosade omkring på stan från två till fyra, vi käkade på max och försökte hitta en buss som gick till gamlia. vi frågade en arab om han visste vilken buss vi skulle ta. vi tror att han sa två eller nio. vi kände att vi inte riktigt kunde lita på honom så vi kollade på en tavla. vi kom fram till att det kanske var rätt ändå. jag kom på att jag inte hade några lösa pengar så vi var tvungen att hitta ngt ställe där vi kunde ta ut en hundring. det fanns inte en jävla affär som ville hjälpa oss med detta problem så vi missade kanske tre potentiella bussar. vi hittade en automat tillslut. när vi hade insett att vi hade missat bussen vi tänkte ta gick vi på subway och köpte varsin latte. fyfan, aldrig igen! vi hittade en busschaufför som vi frågade igen. han sa också två eller nio. vi väntade på tvåan. vi kom fram till gamlia där vi såg dalen - öib. övik vann med 4-5. jag har aldrig varit så nervös! :o

det var en mycket lyckad dag. tack sara. <3

detta inhandlades;
ett par bagyjeans, gina tricot
en kofta, gina tricot
ett par svarta stövlar, skopunkten.
en sjukt äcklig latte, subway.


make me happy
skickat av: hasse

ja, och jag har överdrivet mycket kläder så jag såg inte golvet. klart, jag är på högvarv nuu ;) jasså? :o vad tråkigt att det inte var min :((

2008-12-06 @ 17:55:38
URL: http://hannahnorbeerg.blogg.se/
skickat av: emma

sv: ja det är inte länge kvar till studenten nu inte :o

2008-12-08 @ 07:14:57
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: emma

sv: jaaaaa aa :D

2008-12-08 @ 16:10:17
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: sandra

sv: jag hade gjort nånting så hemskt som att fnittra. SÅ DET HÖRDES DESSUTOM! det borde vara dödsstraff på det..

2008-12-08 @ 21:37:13
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
skickat av: Lina

FLATBYXOR!!!!!! hihi

2008-12-09 @ 19:52:51

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0