ny frilla

yes, det är det. helt borta, jag tror att jag nu har mer hår på benen än vad jag har på huvudet. höhö, äckligt ewe, äckligt.

jag är sjukt lik min mamma nu. man kan nästan tro att vi är kloner av varandra, :o
haha, mamma är söt. :)
jag är trött.

konstigt inlägg.

jag har en massa saker att göra men väljer ändå att sätta mig här. planering var min starka sida? HA!

håkansson kom på vad det var för fel på mitt knä, tummen upp till honom! :)

anton är söt, jag tycker om honom. :)

nu ska jag plugga, jag borde plugga, jag vill inte.

hej.


vad hände där liksom?

make me happy
skickat av: sandra

haha, nejje, det tror jag absolut inte att du gör :) du blev säkert söt!

2008-12-16 @ 20:51:48
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
skickat av: emma

DU ÄR SÖT ! :)



känns skönt att veta vad det är för problem? :)

2008-12-17 @ 17:07:33
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0