måndag

dagen började med sovmorgon, otroligt skönt att inte behöva dra sig upp klockan tio över sex och sedan halvvaket äta frukost, packa veckan, klä på sig och så fruktansvärt otaggat byta om till målvaktskläderna och dra sig igenom träningen. istället fick jag sova ända till nio, (vilket resulterade i att jag missade julkalendern) haha. det var himla skönt, (: ingen stress och ingen jobbig och seg träning. dagen började klockan elva och då hade vi geografi. inget prov fick vi tillbaka dock, cpcp-stig. har väntat på detta prov i snart en månad om inte mer. ;o ååh, jag är så less på honom. :(

sen hade vi naturkunskap. faktiskt, för första gången på väldigt länge tycker jag att naturkunskap är kul. hör&häpna! kanske är det för att jag förstår vad monica snackar om, eller så är det för att jag kanske har blivit en aning smartare. :D eller sista alternativet är att jag hatar kemi och fysik och i B kursen är det mer biologi. jag gissar på det sista alternativet. :]

nu ska jag sova. godnatt, :)


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0