söndag

dagen i helhet har varit ganska tråkig.

den började med fotbollsträning, den var iofs okej om man bortser från kanonkulan jag stoppade med magen, bra ewe. den kändes kan jag lova. smart också att landa på armbågen, nu är den svullen och är typ blå. kul.

efter träningen käkade jag lunch och sen åkte mamma, pappa, jag och salla iväg på stan. jag hittade min sista julklapp till mamma och en extra julklapp åt jocke. helt klart lyckad julklapp! :) systeryster och jag köpte varm choklad på kahls eller ja. :) gott vare!

nu ska jag se om det finns ngt att se på tv.

hej och god jul!

make me happy
skickat av: backis

bästa med julen måste ju ändå vara alla julfilmer på tv ;)

2008-12-22 @ 00:11:00
URL: http://carroback.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0