tisdag

hela dagen har varit så bakochfram. det började med att jag försovde mig till 7.15 :o, jag hade typ en kvart på mig att göra mig klar, men jag hann ;] duktig hezt! vi började med samhällskunskap där vi.. började med familiy, marrage and some other stuff. det var inte särskilt jobbigt meen jag ble  typ skraj när thomas sa att det är typ sista momentet i giddens boken. med det menar han att... bam bam baaam, the trip snart börjar! PANIKÅNGEST! men det går säkert bra, det gäller bara att börja i tid. inte som  boendeuppgiften man gjorde i nian. vi hade kanske tre månader på sig men liks förbannat börjar man med den sista veckan, smart, verkligen! nej, jag har bestämt mig. the trip SKA bli bra. jag SKA lyckas med något bra på samhällen så thomas slipper bli besviken på mig. en kul grej var faktiskt att jag har VG i samhällskunskap. haha, förvånad? johodu! :) helt galet! (VG+ på kashmitkonflikten, bra ewe!) 

religion, inte mkt att säga om den lektionen. vi såg på en film. en indisk tjej snackade om hinduismen. det lät inte alls inövat.. inte alls. plus använde hon ord hon inte ens kunde uttala, SOPA! :D

aja, sen hade vi matte och fe. det var tråkigt och det var skönt att åka hem. (: ikväll ska jag se om jag hinner träna, annars tar jag det på lördag.

om en kvart är det topmodel. :D haha, jag är nörd.




hej.


make me happy
skickat av: hasse

men busbilden

<3

2008-12-02 @ 15:50:18
URL: http://hannahnorbeerg.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0