artonde juli

eller ja, sjuttonde? skit samma vad det är för dag.

iallafall, märker att det var längesen jag skrev, en anledning är ju att jag för tillfället är bosatt i stugan. ett litet hål mitt ute i skogen med minsta möjliga mottagning och ingen dator. :] kul liv, jovars.

en liten varning, ni som inte orkar lyssna på en massa klagomål kan lika gärna söka upp en lite roligare blogg för här mina damer och herrar kommer nog årets klag! :o

* klockan är snart 2 och jag kan inte sova. anledning; byrackan!  jag är så jävla less på honom nu! han sitter inne i köket och gnäller som nått jävla fan! jag har god lust att slänga ut honom på baksidan och låta honom såva ute istället! :o

* jag var så glad imorse när jag kom på att snart får man ju sina efterlängtade pengar, meen kul att man inte får pengar i juli! :@ 88 kronor är vad jag ska leva på under månaden! :s nog önskar man att man hade fått sommarjobba lite tidigare så man hade haft pengar nu! :o

* jag har ingen TV! :'[ jävla skit att teven som vi normalt har nere är i stugan och att min teve är nere i köket!

nu orkar jag inte mer. tjing!

make me happy
skickat av: Anonym

årets klag, haha. söt är vad du är!

2008-07-20 @ 20:16:18
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0