tjugosjätte juli

jag måste börja att säga att detta är den sjunde morgonen i rad som mamma och jag har gått runt höglandssjön med hundarna! mycket duktigt måste jag säga! :D det är faktiskt jätteskönt att börja dagen med lite motion, haha. salla tycker att jag inte är klok när jag kliver upp kvart över sju och drar på mig skorna och ut i spåret, :B jag har faktiskt hittat många fördelar med att klivia upp så tidigt och komma ut i luften.

1. dagen blir så lång så man hinner med jättemycket!
2. man blir jättepigg av att gå på morgonen
3. jag måste ha fått bättre kondition (?) hur det nu kan komma sig när man går, meen sträckan känns mycket mindre jobbig att gå och man märker knappt att man är ute! :)

så mitt tips; gå! det är bara bra! :)

ooj, det är den tjugosjätte juli.. jag börjar skolan den tjugosjätte augutsi, ;s det är ju inte länge kvar, :{ + att jag har två veckors arbete kvar också.. shit, det är inte många slappa dagar kvar. :[ men vi försöker att se det positivt! för varje skoldag som går är det ju en dag mindre till sommarlovet! haha, :b

dagens plus; vädret!
dagens minus; det är match så det blir ingen stuga förns ikväll. :[

OVER AND OUT.

make me happy
skickat av: Anonym

du har ju långt sommarlov kvar. Annat är det för mig som börjar den 25te :b

2008-07-26 @ 22:24:16
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0