träningen.

jahapp, då har man varit duktig (?) och åkt på sin första sommarträning. haha, det gick ju kanonbra. inte. började med en uppvärmning (?!) på 3.5 kilometer sen typ stafetter, 600mx6 gånger, det gick inte bra med knät utan det blev spinning de sista 2 vändorna. stolt är jag iallafall att jag höll ut så långt som jag gjorde. det som var mindre bra var att det bara är en träning kvar innan uppehållet. jag menar, jag har bara varit på en. inte så bra. men jag har faktiskt haft anledningar till att inte vara med! så det går faktiskt inte att klaga på.

jag sitter och skriver med johanna sjögren på msn och då kom vi in på holland, (: älskade land, älskade cup och inte minst älskade minnen! :] ja, vad kan man säga mer än att det var nog den bästa veckan i mitt liv. det enda som saknades var ett guld, men va fan, ett silver är inte dåligt det heller.
haha, jag kom just på att jag skrev exakt så på min engelskauppsats på nationella. eller svordomen fanns inte med, men den bjuder jag på idag, möhö, :]

nu ska jag ge mig, om det inte kommer in någon rolig på msn. du har fem minuter på dig, ;]

imorn åker vi til stugan iallafall. nu är det bestämt! :]

dagens plus; träningen, jag orkade mycket mer än vad jag trodde. dock inte lika mycket som jag kanske ville.
dagens minus; knät på träningen. :[

OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0