femte juni

stundentdags.

vaknade runt åtta av att mamma skrek på mig att jag skulle upp och hjälpa henne med en massa grejer. det var allt från att skära frukt till att passa valpen.
jag har faktiskt varit riktigt duktig idag, (:

kolla att jag har gjort, + att jag har säkert glömt en massa!
* skurit frukt
* dukat fram
* lagt upp frukt, kött, potatissallad och sånt
* vispat grädde
* gjort en tårta
* fixat jockes plakat
* lämnat en skiva till jocke

en applåd till mig, :)

iallafall, grattis jocke, nu slipper du skolan. fyfan vad skönt! ;o

dagens plus; trevligt folk, :)
dagens minus; värmen, jag vet, jag ska inte klaga, jag har klagat på att det har varit för kallt, men vafaaaan, 30 grader?! ;s

OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0