första juni! :)

nu är det bannemig sommar! :D skönt som attans!

jag följde med pappa upp till junsele för att kolla på salla när hon var med på norrländslägret eller nått shit, ;< haha, det var ju kul. de vann med 3-1, btw. utan att nämna några namn, jag kan inte fatta varför man tar med en spelare som inte kan spela fotboll? jag menar inte salla dock, hon är bra. (y)

nu sitter jag här och skriver, jag har beslutsångest! jag vet inte om jag ska gå till skolan imorn, jag menar. vi har en lektion och ett prov, jag kan ju inte skippa provet, men om läraren ser mig på skolan kommer hon dampa på mig, ;s det är illa, mycket mycket illa. PLUS att jag har blivit sjuk! ;s jag har ingen röst kvar! ;[ jag vill inte vara sjuk på sommarlovet! damn it! ;[

dagens plus; 28 grader i solen?! nu jävlar är det sommar, på riktigt! :D
dagens minus; det är söndag, jag tycker inte om söndagar! ;s

OVER AND OUT.


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0