less,

det är ju otroligt! :o "vi åker strax efter lunch" in my ass!  jag har väntat sen nio i morse och inte fan har vi kommit oss iväg! funderar starkt på att åka ut dit med moppen, alldelens själv. myyyys. någon som är sugen på att följa? jag behöver sällskap i sommar eftersom syster inte tycker att det är osjyst att åka ifrån mig ute på vischan och istället åka med lisa till sundsvall (som hon för övrigt gör var och varanan helg kännns det som!) 


iallafullafall, haha. vi samlade ihop all pant som har varit i stugan i typ fyrahundra år, (: totalt blev det 5 sopsäckar, fulla! summan blev runt 500 kronor, duktigt värre! haha!

snart är det middag också. dagens mat; lasange och sallad + fetaost och oliver. mmmmmums! :)

nu ska jag hjälpa mamma med maten, ring om ni vill sällskapa mig i stugan i sommar, jag behöver sällskap!

anledningen till att det blev två inlägg idag är att jag märkte att jag hade mycket på hjärnan + att jag inte kommer att kunna skriva på ett tag om vi nånsin kommer iväg till stugan, :] haha.


dagens plus; middagen hoppas jag på, ;]
dagens minus; ingen stuga, ;[

OVER AND OUT.


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0