sjätte juni

idag blev det grillning.

sandra, jessica och jag var nere på swedbank och grillade hamburgare för höga kusten motorgrejs eller nått, ;b haha, koll? jomenvisst!

iallafall, vi åkte dit tio och började grilla, jessica fick en kul start när hon skulle lägga bort typ en tång som hade legat ganska nära grillen, den var SVINVARM och plasten hade smällt, ;s uschusch. sen grillade vi exakt hela dagen, eller iallafall till halv sex kanske då vi skulle koka kaffe och hålla på, ;s

det smarta var att det bara fanns ett eluttag och vi skulle typ koka sex millioner fyrahundra sextiotre liter, ;s det tog tusen år ungefär, :[ haha, en tant var riktigt kaffesugen och just då fanns det inget kaffe som var klart så då började hon klaga på sandra; "vafan, var du tvungen att springa till brasilien för att hämta kaffebönorna eller?!"

det var värt, vi fick ju pengar, (y) tummenupp!

när jag kom hem såg jag att pappa höll på att värma badet, (: sen kom irma och ville bada, haha.

"va bra att du rädda mig"  haha. gull!

dagens plus; vi fick pengar, :)
dagens minus; vi var borta hela dagen, ;o

OVER AND OUT.

make me happy
skickat av: emma

jag har märkt att du alltid skriver ett inlägg dagen efter? 8)

2008-06-07 @ 22:57:13
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: sandra

jävla cptant :D

haha, vrf kan jag inte gå in på min blogg? det står att den håller på att flyttas??

2008-06-10 @ 20:25:07

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0