sjuttonde juni

oj, det var inte igår man satt här ser jag, ;s

jag ber verkligen om ursäkt men jag har inte sovit ngt alls känns det som så det blir ett kort inlägg även idag, ;[

dagen har väl inte varit jättekul, den började med en bilresa från klimpfjäll. jag följde med pappa upp och hämtade husvagnen som vi hade där i påskas. sen.. ja, vad hände sen? jag åt lunch och sen ringde hanna, :) lite oväntat måste jag säga, men ack så trevligt! :) vi satt vid datorn och drog hem lite låtar och sen gick vi till willys och köpte en glass, mycket gott, och vi var mycket förtjänta av dem med tanke på att vi faktiskt gick till affärn även fast båda två hade mopparna, ;]

en tanke till franck ribéry, vi hoppas att du inte behöver vara borta alltförlänge, :)

iallafall, det var bladning också, det gick faktiskt ganska snabbt och smidigt, (: oooch, sara och jag var tvugna att köpa lite strips innan vi började, mums!

 match imorn, vi hoppas på att det går bättre än  vad det gjorde förra matchen, ;s hejja arnäs! eller som våra fotbollsskolebarn skulle sagt; vi är blåa, vi är gula, vi kan dansa hulahula! haha, jag tycker det är lite gulligt! :)

nej, nu är det scrubs. jag måste se på det, :) hejs.

dagens plus; det är scrubs, :)
dagens minus; jag har ont i foten, ;s jag rekomenderar inte att sparka i marken innan bollen, ;s

OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0