tjugosjätte juni

shit. snart har halva lovet gått känns det som och jag har inte varit i stugan nånting alls! ;s det är skandal! jag har rakt ångest! ;[

det är illa att man måste bli påmind att blogga av emma innan man tar initiativ (stavning) att göra det själv! ;s skärpning nu ewelina pettersson.

träning idag, :) det var kuul. vi spelade mot 94;orna. eftersom jag inte fick göra något alls sa jenny åt mig att ge målvaktshandskarna till veronica och vips så blev jag utespelare, ;s shit, jag har ju inte sprungit på 2000 år! haha, lagomt ont jag har i fötterna, det är rakt pinsamt! ;{ det var inte katastrof dock tror jag, haha.

nu är det fotboll. spanien - ryssland. HEJJA SPANIEN! :) nu står det 1-0 till spanjorerna, jag hoppas verkligen att resultet står sig! (:

nej, nu ska jag ägna mig åt matchen. tjing

dagens plus; träningen, den var kuul! :)

OVER AND OUT.
dagens minus; ja-a, vädret? var är värmen?!

make me happy
skickat av: emma

du har tur som har mig ewelina pettersson :)

2008-06-26 @ 22:07:12
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0