tjugosjunde juni

jaha, segaste dagen på otroooooligt länge. jag kan lova att om man börjar dagen klockan sex (!) pga en kännig blir dagen inte så jäkla kul. iallafall, jag gick ner och gjorde mackor. sen såklart var det slut på insulin i pumpen, det var bara att gå ner och byta. när jag var klar med eländet piper den igen! ;s som tur var var det bara batteriet som behövdes bytas. mardrömmen hade ju varit stopp i kanylen! :o tillslut fick jag lägga mig igen. :) skönt som attans. när jag hade sovit en timme ungefär ringer mobilen, damp fick jag. jag svarade iaf.

mannen: hallå, det är något som jag inte uppfattde.
jag:  jaha, hej?
m: är något som jag inte heller uppfattar där?
j: ursäkta, jag hörde inte?
m: är samma svar igen där?
j: det är ewelina, det är ingen annan här!
m: jaha, jaja. hejdahejda.
j: ngsdkhgn, HEJDÅ!

sådär, då var vi vakna iallafall. jag gick ner och det luktar kanelbullar i hela huset! åååh, mamma hade fått nått fel och bakat typ femtioelva kilo kanelbullar! (: mumsmums, jag blev typ på bakningshumör så jag gjorde, lite mindre avancerat dock, hallongrottor. jäklar, dom blev gooda, ;] haha.

det är väl ungefär allt som har hänt idag. vi flyttar ut till stugan imorn om det är fint väder, :) fördelar och nackdelar finns det såklart. fördelarna är ju havet, lugnet, "fotbollsplanen" om man kan kalla det det, att johanna och ida bor där ute med så man kan åka vattenskidor mm med dem, :) och en massa andra sköna saker. kul också att man fått lära känna julia och mathias under året och att de bor en bit bort bara, nu är man inte helt socialt bortkopplad under sommarn! :) nackdelarna är ju att det inte finns något internet (= ingen blogg på ett tag, som vanligt?) eller någon täckning på mobilen, eller ja, det är knappt! ;s

sådärja, jag som trodde att jag inte skulle få ihop något idag. duktigt ewelina, duktigt! :)

förresten, det enda som håller mig vid liv just nu; emma bergström. utan dig hade kvällen varit ofaaaaaantligt långtråkig! tack emma, du är.. jag finner inga ord! <3

dagens plus; vädret! :) synd att det blåste bara, ;{
dagens minus; 1. ingen fotboll, :|
                             2. alla jobbar = ingen vill leka, ;{
OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0