trettionde juni

åh vad less jag är på att vänta! :o mamma väcker mig tidigt som fan och säger att jag ska göra mig klar för att kunna åka till stugan. när jag har packat ner kläder och sånt säger hon att jag ska fixa lunch. korv med bröd, hej mästerkock säger jag bara. efter lunchen säger hon; "åh vad trött jag blev, jag måste nog sova en stund!" men allvarligt! orka att jag ska kliva upp tidigt som fan för att vänta på henne! :o jag blir rakt upprörd!

inte nog med att jag måste vänta på henne, när hon så småning om har vaknat, vilket inte kommer att hända på ett tag, måste jag följa med henne och köpa blommor till stugan och en massa mat! jag lovar att vi kommer att vara där ute lagomt till middag! :o

nu när det är så härligt väder vill man ju ligga nere vid bryggan och steka! inte sitta här och vänta! jag vet inte vad som har hänt med mamma? :b hon brukar ju springa ut, fort som bara den, och sola så fort solen visar sig det lilla minsta! nu skiner solen hur mycket som helst, men hon ligger och sover?! hon måste vara sjuk eller nått! haha.

jag ser verkligen framemot att flytta ut dit i sommar. här hemma är det alltid något på gång. är det inte träningar så är det jobb med fotobllen.

nu måste jag göra något innan jag blir knäpp.

dagens plus; snart åker vi till stugan.
dagens minus; väntan.

OVER AND OUT.


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0