andra maj

Sandra fick mig in på banan igen, :) haha, jag hittade min gamla blogg och insåg att det senaste inlägget jag la in var i december 2006. Jag tänkte att det kanske är på tiden att man tar upp den igen?

Dagen kunde gärna få ha börjat lite bättre. När jag vaknade fick jag en sån där; "åhnej-jag-har-försovit-mig-och-jag-kommer-försent-till-skolan"-känsla. Jag kom ur sägen och sprang ner för att käka frukost. Mamma frågade vad jag gjorde uppe så tidigt och då slog det mig att det var ju ingen skola idag, ;b Jag kände mig ganska dum faktiskt, :$

Klockan två var det iallafall dags för försäljning av underställ och andra grejer på Örnexpo. Jag och Matilda var verkligen duktiga, x) det enda vi gjorde bra var att äta godisar från övik energi, haha. Det var riktigt drygt och tråkigt. Fyra timmar i en monter på typ 2*2 meter var inte så kul. På slutet fanns det inge mer syre, vi höll på att gå under av både värme och uttråkning. Och det värsta av allt! Vi missade den sista konstgrästräningen för säsongen! :'( Bara det var ju skäl nog att börja gråta! Vi vände de känslorna till asgarv efter ett tag, ;b det var ju kul att vi gjorde bort oss lagomt mkt för Martin Olofsson! haha, inte alls; "hej-vi-är-fjortisar-och-fnissar-åt-allt-vi-gör!" xD haha, men med facit i hand var det faktiskt en ganska värd dag ;) mkt kul hade vi åt henne också. ojojoj, ;) HUNDEN ;B

Nej, vet ni vad, nu är det dags för miami ink,

OVER AND OUT.

make me happy
skickat av: st

haha :)

2008-05-03 @ 13:36:55
skickat av: Amanda :)

fin blogg du har :)
gå in på min blogg och gissa vem kändisen är :)

2008-05-04 @ 17:19:02
URL: http://frokenamanda.blogg.se

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0