elfte maj

idag var det match mot junsele, (; vi vann med 5-2, tummen upp! :D

egentligen borde jag sitta djupt nersjunken i matte och spanskaboken, men.. det gör jag sen.
just det, jag vet innerst inne att, sen, det kommer aldrig, ;s jag vet ju så väl att jag kommer ångra mig imorn att jag satte mig här istället för att plugga, ;s jag måste se till att läsa detta inlägg, gå till spegeln, göra värsta "vad-var-det-jag-sa" minen till mig själv, och säga "vad var det jag sa?!"

iallafall, kommande vecka känns inte jättekul, jag har typ förtioelva prov! ;s usch, meen, jag vet att det kommer att kännas jätteskönt på fredag när allt är bortgjort, :)

en grej till, jag vill se hockeyn ikväll, men.. den går ju 00.45, det känns inte jättebra om jag skulle se på den ist för att försöka sova, ;s jag sätter hundra spänn på att jag kommer sätta på tv;n då, bara för att jag vet att jag inte borde, ;s

dagens plus; vi vann seriepremiären med 5-2, :)
dagens minus; det är söndag. det betyder att det är måndag imorn, ;s

OVER AND OUT.


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0