femte maj

Jahaa.. det har varit en helt vanlig måndag. tråkig som vanligt, ;b dagen började med svenska, ganska slapp lektion. andra lektionen skulle vara innebandy men eftersom jag är förkyld, stackars mig, så kunde jag inte vara med, :| jag säger bara dööö förkylning! ;o öhm, sen då.. då hade jag typ hål så jag åkte hem en sväng til barnen och kastade massa bollar. haha, det är fantastiskt hur barn funkar, de är söta de små liven, (: kastar man en boll kutar alla barnen som attan efter den, :) naw säger jag bara, ;)

efter lunch var det spanska, vi gjorde typ inget kul..
efter spanskan var det engelska, vi fick reda på resultaten från nationella, uppsatsen, :) det var mkt skönt! :D

efter skolan gick jag ner till stan en sväng och köpte blommor till emma, (: <3 jag tog bussen till henne och stannade där ett tag och pratade, :)

nu sitter jag här och ska plugga, det går ganska trögt.. ;/ det kommer kanske om ett tag, ;b



dagens plus; det är typ 21 skoldagar kvar
dagens minus; jag har typ feber igen, ;s

OVER AND OUT.

make me happy
skickat av: emma

tack för blommorna! det var jättesnällt :)

2008-05-07 @ 14:28:38
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0