femtonde maj

torsdag, det betyder att det snart är fredag och då är det snart helg! :) skönt som attans, denna  vecka har varit dryg, felåt alla för att jag har klagat så mkt.

matchen igår:
det blev VINST! :D så jäkla skönt! :) 4-1 mot Moliden. vi hörde senare att de var förhandstippade serievinnare, så det var extra skönt att ta tre poäng! första halvlek var sådär, det var säkert mkt nerver som var på spänn, vi lyckades göra 2 mål, båda två av caroline arnlund. vi vet att i regel brukar vi vara bättre i andra halvlek så det kändes skönt att leda i paus. :) ida carlsson gjorde tre-noll målet, jag kan ju säga att jag är glad över att vara på hennes lag. jag hade inte velat stå i matilda edins skor i det tillfället, :) det dundrade om bollen, (y)

Moliden fick en frispark inte så långt från mål som de lyckades sätta. strax under ribban, ;/ jag hatar sånna bollar! ;s kan ju bero på att jag inte når dem? ;b iallafall, efter ett mkt fint framarbete av linda persoson gjorde hannah norberg 4-1 strax innan domaren blåste av matchen. alexandra sundberg var grym som libro! Alla tjejer gjorde en mycket bra match!


för övrigt, hade spanskanationella idag. hörförståelse, det gick ju sådär, x) jag blir inte förvånad om mitt nästanMVG går över till ett nästanG, ;s katasrof kan man ju lugnt säga!

dagens plus; det blir ett par plus idag, :) vädret, endast ett prov kvar denna vecka + träning ikväll!
dagens minus; spanskan

chester see - god damn you're beautiful

OVER AND OUT.


make me happy
skickat av: emma

jag älskar den där låten!

2008-05-15 @ 16:35:19
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0