nionde maj

blää, det är jättefint väder och jag sitter inne på skolan och försöker jobba med internationella relationer! ;s DET ÄR INTE SUNT!
Det blir inte bättre av att jag ska jobba ikväll heller, på en FREDAGSKVÄLL?! det är inte heller sunt.
En tredje sak som inte är sunt är datorn jag skriver på! Först kommer det iga bokstäver, då trycker man igen och då kommer det två, ingenting är sunt idag! ;s

dagens plus; det är jättebra väder, :)
dagens minus; jag måste stanna inne, plus ska jag jobba ikväll, ;s

OVER AND OUT.



jag känner att jag måste ändra lite här, :) 

att jag satt och jobbade med internationella relationer är fortfarande inte sunt, och inte datorn heller för den delen, meen, gärna med lite halvengelskt uttal, det var värt att jobba med carro på swedbank idag! :D haha, världens skönaste människa kom till oss och sa: "hej, säg en berättelse! en rolig historia, FORT! aja, ni såg ut som ett par glada tjejer, hejdå."  haha, han var coolex, (y) tummen upp för sånna piiiips, (;

lätt värda pengar också, femtio spänn i timmen för att stå i en kiosk i fyra timmar, haha. klart, man blir inte rik, men det är en bit på vägen, ;)

dagens andra plus; det var bara mamma och jag som åt middag idag, :) det var mysigt, :)
dagens andra minus; jag har ont i ryggen, och i handleden, ;/

OVER AND OUT.

make me happy
skickat av: emma

hur mår den stukade handleden? :o

2008-05-10 @ 21:34:56
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0