nittonde maj

minicup mellan hockeytjejerna, oss och backhopparna, x) det var grymt kul! ;b

2-2 mellan hockeytjejerna och oss och 1-1 mellan backhopparna. och eftersom backhopparna vann över hockeybtrudarna (!) vann dom cupen, :{ illa illa.

träning idag, gick trögt.. match på onsdag iaf, ;b haha.

naturkunskapsprov imorn, ;s i fredags var jag så duktig att jag tog hem alla grejer, men tror ni att jag har pluggat? neej, jag är kööörd! det är illa, mycket illa.

dagens plus; vi hade ingen engelska, :)
dagens minus; det är kallt, jag har prov imorn och jag orkar inte plugga, ;s


make me happy
skickat av: emma

träningen gick VÄLDIGT trögt!
men mitt humör är på topp ändå! :D

2008-05-19 @ 19:13:53
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0