sjunde maj

jag blir så less, det kommer bara fler och fler minus nu.. kan knappt hitta något plus förutom att det snart är sommarlov.. jag känner mig så oinspirerad, jag får inte träna, jag mår allmänt konstigt, jag har typ tusen prov nästa vecka och jag lär ju inte få stå i helgen, ;s

PLUS, eftersom jag inte var i skolan idag får jag inte reda på betyget på engelskanationella, nu måste jag gå och ha ångest över det ännu längre, ;s oooch, vi hade mattenationella idag som jag missade, ;/ fan vilken bra dag det här blev!

det här blev en rolig blogg känner jag. jag hoppas att jag inte drar ner någon i värsta klaghumöret nu. isf får ni skylla det på mig.

dagens plus; bror började klockan två så vi for och köpte mat på max, :) tack jocke!
dagens stora minus; jag får fortfarande inte träna så det lär ju knappast bli ngn match i helgen, ;|

OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0