tionde maj

idag.. har det inte hänt mkt alls. ikväll har jag spelat gh3 med jocke, det gick ju sådär, haha. (y)

nu sitter jag och ser på hockeyn, (: sverige leder just nu med 1-0, vi håller tummarna!  weinhandl, du är ohh! (;

imorn är det match. det känns jobbigt att åka upp till junsele för att kolla på den. jag stannar hellre hemma och springer runt sjön eller vad som helst! jag menar, visst, det är väl bra om man har många spelare så man kan peppa laget, men vafaan, i junsele?! det känns som jag har bättre saker att göra, som tex plugga inför mattenationella? hela dagen försvinner ju, plus är det bladning efter matchen, ;s det bådar inte gott! plus har jag ju spanskanationella på måndag, ;s näää, snälla hjälp mig! jag orkar inte med alla prov, nu är det mkt! ;/

dagens plus; jocke tog hem gh3, det blev lite spel (;
dagens minus; imorn är det söndag, jag hinner inte plugga och jag har SPANSKANATIONELLA! ;s


förresten, vad är det som har hänt med dig? för ett tag sen var du ju normal. jag fattar inte hur människor kan ändras så fort. det är nästan skrämmande. snälla, väx upp! inte bara för min skull, men för din egen, och för alla runt dig! ;s du skadar bara för dig själv! jag klarar mig utan dig. utan problem. förut var du bra, nu är du.. inte bra.


OVER AND OUT.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0